MAJA VIDENOVIĆ

Demokratska stranka

Rođena je 30. aprila 1979. godine u Beogradu.

Osnovnu školu i gimnaziju završila je u Beogradu, gde je i diplomirala na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu.

Učestvovala je u opozicionom radu još kao gimnazijalka, kada je organizovala srednjoškolske proteste 1996/97. godine.

Od 2001. godine član je Opštinskog odbora Novi Beograd, čiji je u dva mandata i potpredsednik. Od 2007. do 2011. bila je potpredsednik Gradskog odbora DS Beograd. Od 2004. do 2008. godine bila je odbornik u SO Novi Beograd i odbornik u Skupštini grada Beograda. Na izborima decembra 2003. i januara 2007. godine, bila je kandidat za narodnog poslanika, a narodni poslanik u Skupštini Republike Srbije bila je u mandatu 2008−2012. i 2012−2014. godine.

Na XVIII Skupštini Demokratske stranke održanoj 31. maja 2014. godine izabrana je za potpredsednicu Demokratske stranke.

Bila je šefica Informativne službe i urednica Internet prezentacije Demokratske stranke.

Na parlamentarnim izborima 24. aprila 2016. godine izabrana je za poslanicu u Narodnoj skupštini Republike Srbije.
Zamenica predsednika Odbora za ljudska i manjinska prava i ravnopravnost polova.

Završila je više specijalizovanih kurseva, treninga i seminara, posebno iz oblasti odnosa sa javnošću, političkog marketinga, strategije i organizacije političkih kampanja.

Živi na Novom Beogradu.

Govori engleski jezik.

Osnovne informacije

Statistika

  • 91
  • 4
  • 861
  • 7
  • 4 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Narodna inicijativa i polozaj gradjana kao ovlascenih predlagaca zakona

čeka se odgovor 1 mesec i 4 dana i 6 sati

Postovana, Da li mi mozete nesto reci o otvorenosti za gradjane Odbora u Narodnoj skupstini, ciji ste vi clan? Takodje, da li mi mozete nesto vise reci o sprovodjenju narodne inicijative u praksi? Koji su to predlozi zakona potekli od gradjana, a da su se nasli na dnevnom redu sednice Narodne skup...

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 2 meseca i 13 dana i 6 sati

Poštovana, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo poslanicima - pitanja za vladu

odgovoreno za 1 dan i 3 sata

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Treća sednica Drugog redovnog zasedanja , 07.11.2018.

Poštovani potpredsedniče, koleginice i kolege, gospođo ministarka, pokušali smo pre nekoliko dana kada smo u načelu govorili o ovom zakonu, koliko nam je vreme dozvoljavalo, da se osvrnemo upravo na ovaj član.

Vreme koje nam je preostalo ću iskoristiti da na ozbiljan način pokušam da ustanovimo, ne zbog nas, ne zbog Demokratske stranke, opozicije, ne ni zbog vas, ministarka, nego zbog građana Srbije, zbog jednog ozbiljnog uznemirenja i zbog činjenice da smo mi podnevši amandman na član 40. Zakona, a čitav Zakon o zaštiti podataka o ličnosti je neprecizan, nerazumljiv, neprimenljiv i kontradiktoran, mi smo podneli ovaj amandman zbog potrebe da ako neka oblast ne sme u sebi da sadrži prostor za različita tumačenja, prostor za diskrecione ocene, prostor za zloupotrebe, to ne sme da postoji, ne sme da bude sadržano u Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti.

Pravo na privatnost i pravo na zaštitu podataka o ličnosti nisu apsolutna ljudska prava. Naravno da u svakoj demokratskoj zemlji ona mogu biti ograničena i ona mogu biti suspendovana u vrlo jasnim i taksativno navedenim uslovima i upravo se o tome ovde radi. To su uslovi nacionalne bezbednosti, to su uslovi koji su u svim zemljama, koji su i, ako hoćete, u Evropskoj povelji o zaštiti ljudskih prava navedeni, da oni moraju isključivo biti precizirani zakonom.

Ono što je činjenica i zbog čega je naša intervencija koja je poslužila vama, odnosno predstavnicima, kolegama iz SNS, za obračun sa Poverenikom, to nije obračun sa Poverenikom, to je obračun, ako hoćete, sa predstavnicima građana, sa predstavnicima opozicije i sa preko 40 nevladinih organizacija koje su zajedno uputile svim narodnim poslanicima apel da se amandmanom na član 40. spreči neverovatan prostor za zloupotrebe. Niko ovde neće nikoga da optužuje da je ovo namera da se tako nešto čini, ali ako u nekom zakonu, a posebno u Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti, ne postoji potpuno taksativno sprečavanje svakog prostora za zloupotrebe, to je ovaj zakon.

Dakle, Ustav kaže da samo zakonom može da se uređuje oblast zaštite ljudskih prava, odnosno podataka o ličnosti, to znači obrada, prikupljanje, dostavljanje, ograničenje, samo i isključivo zakonom. Vlada Republike Srbije je, rekavši da ovaj zakon donosi u interesu građana, odlučila da u Predlogu zakona o zaštiti podataka o ličnosti izbaci reč: „zakon“, što ostavlja, pod jedan, neverovatan prostor za zloupotrebe, neverovatan prostor za diskreciono ovlašćenje, znate, nisu samo državni organi ti koji dolaze u susret sa podacima o ličnosti, to su i bezbednosne strukture, to je preko 300.000 subjekata danas u Republici Srbiji koji dolaze u dodir sa podacima svake građanke i građana.

Građani su danas svedoci da su posebno osetljivi podaci o ličnosti, kao što su medicinski podaci. Završavaju na naslovnim stranama pojedinih tabloida podaci, medicinski podaci, naše sugrađanke iz Kragujevca, ako se ne varam, koja se usudila da se pobuni protiv direktora nekakvog doma zdravlja. NJeni podaci iz zdravstvenog kartona su završili na naslovnoj strani tabloida.

Znate šta, kada Vlada kaže da iz ovog zakona reši da izbaci reč: „zakon“, ja apsolutno odgovorno sa ovog mesta tvrdim da se ovaj zakon ne donosi u cilju zaštite prava građana, nego se donosi u cilju zaštite interesa Bezbednosno-informativne agencije i drugih.

Podsetiću nas sve zajedno, pre tri nedelje je gospodin Parezanović, zvaničnik BIA, u svojstvu institucije i sa autoritetom institucije koju predstavlja, na nekakvom skupu, u prisustvu premijerke Republike Srbije optužio predstavnike medija, predstavnike nevladinih organizacija, predstavnike sindikata i predstavnike pojedinih opozicionih stranaka da oni predstavljaju najozbiljniju opasnost po nacionalnu bezbednost.

Kada neko sa autoritetom institucije tako nešto kaže, to je alarm i pokazna vežba i to je poruka za sve one da se svim tim ljudima, novinarima koji danas hrabro, uprkos svim pritiscima i svemu onome što doživljavaju, nažalost, od poslanika SNS u Skupštini, neko može tu da tumači, ako je neko iz BIA rekao da su predstavnici, da su novinari, da su predstavnici nevladinih organizacija, sindikati i opozicioni političari predstavljaju opasnost po nacionalnu bezbednost. Pa, možete da zamislite šta će se dešavati sa njihovim podacima, šta će se dešavati, koliko oni neće biti zaštićeni i, ono što je najvažnije i što se dešava već sedam godina, koliko će takvi podaci biti zloupotrebljeni unutar stranačkih, odnosno u političkim borbama protiv političkih protivnika?

To je nešto što nije novost. To je nešto što se ne dešava prvi put. To je nešto što se dešava sedam godina, a sada Vlada Republike Srbije dolazi u parlament i legalizuje zloupotrebu ličnih podataka u političke svrhe, neko proglašava da su opasnost po nacionalnu bezbednost Srbije su novinari, nevladine organizacije, predstavnici sindikata i pojedini opozicioni političari, a Vlada u Predlogu zakona dolazi pred parlament i kaže da se iz Zakona o zaštiti podataka o ličnosti izbacuje reč „zakon“. Te smo i danas ostali uskraćeni za odgovore – čime su propisana ta ograničenja, koja su to tačno ograničenja, u kojim to tačno slučajevima i, ono što je najvažnije, kojim aktom i ko može da propiše ta ograničenja.

Ministarka je pokušala, kada smo razgovarali u načelu, da kaže da se ostavlja mogućnost da se donose drugi zakoni kojima će biti ograničena prava, a biće pravo ograničena samo ovim zakonom. Te vaše reči koje su, ja verujem, i posledica vaše dobre namere ne korenspodiraju sa onim što se nalazi u Predlogu ovog zakona.

Dakle, ovaj zakon ostavlja ogroman prostor za zloupotrebe, koji nije samo prostor za zloupotrebe, već i namera ove vlasti, jer smo svedoci već sedam godina šta se dešava. Ukoliko se ovako nešto ne nađe u Predlogu zakona, ukoliko vi ne usvojite ovaj amandman, biće potpuno jasno da su svi poslanici vladajuće koalicije stali iza toga da se ovaj zakon ne donosi u interesu građana, nego u interesu BIA.

Treća sednica Drugog redovnog zasedanja , 07.11.2018.

Gospodine potpredsedniče, kao što sam rekla, umesto odgovora na jasna pitanja koja sam postavila a koja dozvoljavam da niste uspeli da čujete, vi ste pokušali ne samo da se obračunavate sa Poverenikom nego na vrlo uvredljiv način da se odnosite prema 40 nevladinih organizacija koje se bave oblastima zaštite ljudskih prava i da kažete, citiram – da Poverenik zamajava javnost i nevladine organizacije i da je njih zloupotrebio i da predstavnici nevladinih organizacija koje se godinama i decenijama bave zaštitom ljudskih prava i zaštitom podataka o ličnosti, prevarene od strane Poverenika i da su one tako prevarene uputile… evo, vi potvrđujete tako nešto.

Evo, ja ću sada u ime nevladinih organizacija zbog građana Srbije da je ministarka u Vladi Republike Srbije optužila Poverenika da je on prevario 40 predstavnika nevladinih organizacija koji su uputili amandman na član 40. koji ostavlja prostor za neverovatne zloupotrebe. U vremenu u koje mi je preostalo ja ću da kažem šta ste vi zapravo rekli.

Vi ste optužili Asocijaciju online medija, Autonomni ženski centar, Bečejsko udruženje mladih, Beogradski centar za bezbednosnu politiku, Beogradski centar za ljudska prava, BIRN Srbija, Biro za društvena istraživanja, Građanske inicijative, Građanski savez grada Kraljeva, Društvo sudija Srbije, Inicijativa mladih za ljudska prava, ISAK fond, Južne vesti, Komitet pravnika za ljudska prava, Libek, Link plus, Medija i reform centar Niš, Mreža za istraživanje kriminala korupcije – KRIK, Nacionalna koalicija za decentralizaciju, Nezavisno udruženje novinara Srbije, Odbor za ljudska prava Valjevo, Odbor za ljudska prava Negotin, Partneri za demokratske promene Srbija, Pravni skener, Praksis, Regionalna informativna agencija JUGpres, Slavko Đuruvija fondacija, Šer fondacija, Trag fondacija, Transparentno Srbija, Fondacija za otvoreno društvo Srbija, Fondacija centra za demokratiju, Centar za demokratiju razvoj juga Srbije, Centar za istraživanje transparentnosti i odgovornost CRTA, Centar za razvoj građanskog društva.

Gospodine predsedavajući, ja pretpostavljam, za razliku od građana da vi čujete ove napade i psovke koje dolaze na moj račun, zbog činjenice što ne pristajem da u Narodnoj skupštini kao predstavnica građana od ministarke u Vladi RS, koja optuživši Poverenika, optužuje 40 nevladinih organizacija koje su uputile svima vama, svima nama zajedno, predlog da se jako osetljiva oblast, a to je oblast zaštite podatka o ličnosti, normira na način koji ne omogućava nikakve zloupotrebe.

Umesto toga, umesto ponovnih napada od strane ministarke i na Poverenika i na sve predstavnike nevladinih organizacija, koji su svima nama uputili, mi nismo čuli ono što je najvažnija stvar.

Zašto je reč „zakon“ izbačena iz člana 40? Zašto se ti svi izuzeci, a ponovila sam i rekla sam vrlo jasno, da su podaci o ličnosti, ljudska prava koja nisu neprikosnovena, koja se mogu ograničiti samo i isključivo zakonom.

Vi se pozivate na nekakve uredbe EU. Jače od uredbi EU je Evropska povelja o zaštiti ljudskih prava, jača od nekakvih uredbi na koje se pozivate je Ustav Republike Srbije, koji kaže da je u isključivoj nadležnosti prikupljanje i obrada ljudskih prava može da se uredi zakonom.

Vi birate, da se umesto reči zakon, reč „zakon“ u ovom predlogu zakona briše, i da to može da ostavlja na diskrecionu procenu bez ikakvih pravila i ograničenja čime se definitivno svim građanima pruža jasna poruka da se ovaj zakon ne donosi u interesu zaštite prava građana, nego u interesu bezbednosnih i drugih struktura koje će bez ikakve kontrole, bez zakona, moći da upravljaju, da kontrolišu, da zloupotrebljavaju, da prenose, ko zna šta sve mogu bez obzira na zakon.

Treća sednica Drugog redovnog zasedanja , 02.11.2018.

Gospodine potpredsedniče, gospođo ministarka, dr gospodine ministre, kada Vlada Republike Srbije po hitnom postupku dostavi u roku od tri dana, više od 20, odnosno 25 predloga izmena i dopuna zakona, a samo građanima vrlo kratko da kažem, da bi danas trebalo da govorimo o tome u kom je stepenu korupcije danas Srbija živi, o tome kakvo je stanje u pravosuđu i na koji način biramo sudije i zamenike tužioca, o besplatnoj pravnoj pomoći.

Vreme koje nas obavezuje da govorimo o suštini, a zbog toga što građani su pretrpani aferama i svime onim što dolazi iz Vlade, nisu ispratili ono što je suština i vreme koje mi predstoji me obavezuje da govorim o najopasnijoj stvari kojoj danas Vlada Republike Srbije u parlamentu pokušava, samo pokušava.

Nadam se da će biti dovoljno razuma da ovako nešto opasno, jer samo da vas podsetim sve zajedno, vlast je smenjiva i ja verujem da vi niste u ovom trenutku u mogućnosti da tako nešto percipirate i shvatite, ali svaka vlast je smenjiva. Ukoliko ovakav udar na državu i vladavinu prava uradite, posledice, nisam sigurna da možete da percipirate kako će biti.

Dakle, građanima, vrlo jasno, radi se o izmenama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti i činjenici da Ustav Republike Srbije kaže da se obrada podataka o ličnosti može isključivo samo precizirati vrlo detaljno precizirati zakonom. Vlada Republike Srbije, gospođo ministarka u potpuno neverovatnom obrazloženju, ministarka sada ću vas citirati, zato što verujte mi niko od nas nije u mogućnosti ovako nešto interpretira i ponovi. Dakle, Vlada bira da posebno osetljive podatke, a to su podaci o ličnosti koji moraju, ako neka oblast mora da bude taksativno navedena, ako neka oblast ne sme da ima prostor za zloupotrebu to je ova oblast, a gospođa ministarka dolazi i kaže – ostavlja mogućnost da donosite i druge zakone kojima će biti ograničena prava, ali prava će biti ograničena samo ovim zakonom. Nisam siguran da li ste vi svesni šta ste vi zapravo rekli.

A o čemu se ovde, dame i gospodi, kolege, građani, građanke radi? Radi se o tome gde pravno ograničenje koje se policiji, koje se obaveštajnim agencijama, koje se bezbednosnim agencijama, kojima se više hiljada subjekata, koji na bilo koji način imaju podatke o svakom od nas, podatke o svakom građaninu i građanki, se omogućava da oni ta prava koriste kako im padne na pamet, da im se omogućava da ograničavaju prava građana bez obzira, odnosno izbacuje se iz ovog zakona reč – zakon.

Šta to znači i zašto je izbačeno? S obzirom da ste pokušali da ponudite neko obrazloženje koje je kontradiktorno, besmisleno koje nije zasnovano na zakonu, ja vas pitam da nam onda odgovorite i sledeće. Ako izbacujete reč – zakonom, to znači da može po diskrecionoj odluci, na bilo koji način, ko tačno može da utvrdi na koji način će se ograničiti prava građana? U kojim slučajevima? Čime su propisana ta ograničenja? To su informacije koje ne nama nego građanima Srbije niste dali.

Znate, kada Vlada Srbije, kada odluči da iz zakona izbacuje reč - zakon, to vrlo jasno govori o potpunoj jasnoj nameri, a to je da se ovaj zakon donosi u interesu BIA, a ne u interesu građana. Mi smo pre tri nedelje imali neverovatan slučaj i ministre Stefanoviću ja se sada vama obraćam. Vi ste rekli zašto kolege poslanici nisu bili na Odboru za kontrolu službi bezbednosti, to je potpuno legitimno pitanje, ali se apsolutno ne radi o tome. Gospodin načelnik u BIA je u svojstvu autoriteta institucije koju predstavlja, pred premijerkom, on nije tako nešto rekao poslanicima na zatvorenoj sednici, on je građanima rekao da su pojedini predstavnici opozicionih stranaka, pojedini predstavnici medija, pojedini predstavnici nevladinih organizacija i sindikata najozbiljnije opasnost po bezbednost Republike Srbije.

Nakon naših ponovnih pitanja da vi građanima Srbije i nama koji njih predstavljamo, odgovorite na osnovu kojih podataka je tako nešto informisano i šta to zapravo znači? Vi, umesto odgovora, dolazite ovde sa izmenama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, gde se izbacuje reč – zakon. Ovo je zakon gde će prava građana biti apsolutno ugrožena i zloupotrebljena.

Mi smo danas svedoci činjenice da medicinski podaci, podaci o pacijentima i podaci koji posebno treba da budu zaštićeni, završavaju na naslovnim stranama, u tabloidima zato što je neko pokušao da se i na taj način obračunava sa nekakvom građankom koja se bunila zbog bilo čega. Ne radi se o tome. Mi danas imamo situaciju da neko sa institucijom autoriteti institucije optužuje, odnosno govori da je neko najveća opasnost po bezbednost. Šta građani Srbije mogu da očekuju kada se usvoji ovo, kada ovo stupi na snagu? NJima ste dužni odgovore. Ja, na sve zajedno apelujem, kolege poslanike…

Druga sednica Drugog redovnog zasedanja , 26.10.2017.

Poštovani potpredsedniče, koleginice i kolege narodni poslanici, nekoliko godina od kada je na vlasti SNS, ja i moje koleginice i kolege apelujemo da tema bude sloboda medija, sloboda izražavanja, atmosfera u društvu koja je na žalost u Srbiji 2017. godine takva da ne postoji nikakav prostor za javni dijalog, da ne postoji nikakva šansa za slobodnu reč, da svako onaj ko se usudi da izgovori slobodno bilo šta što se ne dopada jednom čoveku, bude proglašen državnim neprijateljem, izdajnikom i potpuno kriminalizovan.

Na žalost, to nije ono što proživljavaju samo političarke i političari, predstavnici stranaka, to je ono što preživljava svaki slobodan građanin koji ne pristaje da ćuti.

Znate, danas ispred Narodne skupštine, i ovo je uvod u moja vrlo konkretna pitanja, se nalaze novinarke i novinari koje je nužda naterala da dođu ispred Narodne skupštine, koji su se okupili u koaliciji za slobodu medija, zbog činjenice da oni ustavno pravo na rad ne mogu da organizuju. Činjenica je da ne mogu danas slobodno da rade. Činjenica je da danas objektivni nezavisni novinar bude proglašen državnim neprijateljem, narkomanom, izdajnikom, nekim ko pokušava da izvrši atentat na Vučića. Danas svako ko pokušava da se slobodno i odgovorno bavi svojim poslom bude na najbrutalniji mogući način etiketiran od najviših predstavnika ove vlasti, prevashodno od predsednika Srbije, Aleksandra Vučića. Svedoci su građani da već godinama imamo nedopustivo etiketiranje novinara, nedopustivo etiketiranje i kriminalizaciju svakog onog ko se usudi da izgovori bilo šta što se ne dopada jednom čoveku.

Kada govorimo o slobodi medija, kada govorimo o slobodi ugrožavanja, a ja vas sve podsećam da bez slobodnog društva nema ni demokratije, bez slobodnih medija nema ni demokratije. Podsećam vas i na pravo građana, a pravo je svake građanke i građanina u ovoj zemlji da bude objektivno, blagovremeno informisan. Na žalost, danas tako nešto nije moguće.

Novinarke i novinari koji se danas nalaze ispred Skupštine, koji su obavezali i tražili od nas, predstavnika građana, da u njihovo ime postavimo određena pitanja i premijerki Srbije, gospođi Ani Brnabić i ministrima, ja ću danas u njihovo ime, a mnogo važnije u ime građanki i građana da postavim nekoliko vrlo važnih pitanja.

Dakle, pitanje za gospođu Anu Brnabić - zbog čega nije prihvatila poziv na sastanak sa grupom za slobodu medija koja okuplja više od 30 novinarskih udruženja medija i organizacija civilnog društva? Znate, građani Srbije su svedoci jedne neverovatno neodgovorne izjave gospođe Brnabić, najblaže rečeno neodgovorne, da danas ne postoji problem sa objektivnim novinarstvom, ali da postoji problem sa objektivnim novinarima, čime je ne samo ponizila novinarke i novinare, nego i sve građane Srbije. Novinari okupljeni u koaliciji za slobodu medija su zatražili od gospođe Ane Brnabić sastanak, razgovor, dijalog, omiljenu reč ove vlasti, koja zapravo ne poznaje njeno značenje. Tražili su da se to desi u roku od deset dana i ona u ni jednom trenutku nije odgovorila na takav poziv. Pitanje za gospođu Anu Brnabić – zašto ne želite da se sastanete i da razgovarate sa novinarkama i novinarima Srbije, koji za vas imaju konkretna pitanja i koji od vas žele samo da vam ukažu na najneverovatnije pritiske kojima su izloženi?

Drugo, šta vam govori podatak da je 2013. godine u Srbiji zabeleženo 23 napada pretnji i pritisaka na novinare, a ove godine, 2017. godine, samo u prvih osam meseci 54?

Treće pitanje – na osnovu kojih kriterijuma ste ocenili, to je ono što je ne samo evropska javnost nego i svi građani Srbije imala priliku da čuje, neodgovornu izjavu gospođe Brnabić da nema objektivnih novinara i zbog čega ona potpada pod princip predsednika Aleksandra Vučića, da svako ko se usudi da postavi kritičko pitanje automatski postaje neprijatelj Srbije?

Pitanje za ministra policije Nebojšu Stefanovića – zašto policajci u uniformi i u civili nisu reagovali tokom incidenta na inauguraciji predsednika Aleksandra Vučića, na prvoj inauguraciji, 31. maja 2017. godine? Mnogo važnije od toga, pre tri meseca je ministar policije izjavio identifikovani napadači koji su brutalno odgurnuli i novinarku „Danasa“ Lidiju Valtner i mnoge druge novinare, da su identifikovani ti napadači, pa molim ministra policije da nam saopšti šta se desilo nakon te identifikacije, da li su oni u pritvoru, da li je pokrenuta nekakva istraga? Te odgovore ste dužni da date kao ministar policije.

Ko je provalio u stan novinarke Dragane Bećo, novinarke koja pripada novinarskoj organizaciji „Krik“, istraživačkim novinarima koji svakog dana dobijaju nagrade za hrabrost? To su pitanja koja ne interesuju samo novinarke i novinari, koji ne odustaju od borbe za slobodnu reč, jer bez slobodne reči slobodi nema šanse, to su pitanja za koja ste dužni odgovore građanima Srbije.

Imovinska karta

(Beograd, 04.07.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 69936.00 RSD 03.06.2016 -
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno, paušal 27320.00 RSD 03.06.2016 -
Poslednji put ažurirano: 06.03.2017, 15:45