BOJAN TORBICA

Pokret socijalista

Rođen 1974. godine. Živi u Temerinu.

Po zanimanju je diplomirani pravnik.

Bio je pomoćnik gradonačelnika Novog Sada. Član predsedništva Pokreta socijalista.

Na vanrednim parlamentarnim izborima održanim 24. aprila 2016. godine po prvi put postaje narodni poslanik.

Osnovne informacije

Statistika

  • 19
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Pismo poslanicima - pitanja za vladu

čeka se odgovor 1 mesec i 16 dana i 8 sati

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

Inicijativa za izmene i dopune porodičnog zakona

čeka se odgovor 3 meseca i 18 dana i 5 sati

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Peta sednica Drugog redovnog zasedanja , 07.12.2017.

Dame i gospodo, drugarice i drugovi, uvažena predsednice, poštovani ministri, Poslanička grupa Pokret socijalista, Narodne seljačke stranke i Ujedinjene seljačke stranke će u celosti podržati ovaj set finansijskih zakona, kao i predloženi budžet za 2018. godinu.

Razlozi za ovakav naš stav su upravo u tome što je ovo jedan u nizu kvalitetnih, slobodno mogu reći domaćinskih predloga budžeta, u poslednjih pet godina.

Ovakav odnos prema budžetu pokazuje da je Srbija odlučnim i stabilnim korakom krenula da izlazi iz život blata u koje su nas uvlačili sve do 2012. godine, pokazuje da je Srbija počela da zaceljuje rane koje joj je bivši režim naneo pljačkaškom privatizacijom, masovnim otpuštanjima radnika, kriminalom, korupcijom, pustošenjem budžeta i budžetskih fondova, zaduživanjem i dovođenjem države na ivicu bankrota i siromaštva.

Evo već dva dana, koliko traje rasprava u ovoj sali, ali i obraćanje naših kolega opozicionih poslanika predstavnicima medija u holu Skupštine, moram da primetim da nisam uspeo da čujem ni jednu suštinsku primedbu na ovaj budžet. Sve te primedbe u potpunosti su političke prirode i predstavljaju ili neargumentovane kritike budžeta, ili šarene laže i prazna obećanja onih koji su imali više od jedne decenije vremena da urade nešto za ovu državu i narod, ali baš sada, kada su otišli sa vlasti, naknadnom pameću obogaćeni, setili su se interesa građana i države, setili su se da je moguće i potrebno raditi u interesu naroda.

Sve te njihove laži i prazne priče nemaju nikakve veze sa realnošću, kao ni sa onim što ovaj budžet treba da predstavlja. Nepuna dva dana imamo priliku da slušamo jadikovke političkih pokajnika koji su spremni da sve obećavaju i da se u sve zakunu kako bi dobili šansu da bar još jedan dan ponovo provedu na vlasti. Sve ovo bi za njih bilo idilično da o tom njihovom povratku na vlast ne odlučuju građani, tačnije oni koji su ih pre pet i po godina, zbog bahatosti, korupcije i kriminala, jednom zauvek oterali u opoziciju.

Predloženi Zakon o budžetu za 2018. godinu nam daje jasan prikaz izbalansiranih prihoda i rashoda, tako da ukupni prihodi budžeta za sledeću godinu iznose 1.178 milijardi dinara, a ukupni rashodi 1.207 milijardi dinara. Planirani fiskalni deficit za sledeću godinu iznosi 0,6% BDP-a, odnosno 28,4 milijarde dinara, što je za 40,7 milijardi dinara niže od deficita planiranog budžetom za ovu godinu i što je ujedno i najniži budžetski deficit u poslednjih nekoliko decenija.

Budžet za 2018. godinu je izuzetno dobro odmeren, isto tako kao i prethodna dva-tri budžeta, a planiran je na osnovu projekcije da će realna stopa rasta u idućoj godini biti 3,5% BDP-a.

Ono što ovom prilikom moramo pohvaliti jeste činjenica da je u ovoj godini suficit u budžetu bio rekordan, deficit nizak, a rast realno iznosi oko 2%, te je, osim prostora za veće plate i penzije u idućoj godini, obezbeđeno i više novca za investicije, što pokazuje razvojnu stranu ovog budžeta, tako da su za kapitalne investicije u 2018. godini predviđene 128,3 milijarde dinara, od čega je najviše namenjeno za ulaganje u infrastrukturu.

Kada već spominjem povećanje zarada i penzija, želim da napomenem da je povećanje plata i penzija u idućoj godini u suštini nagrada za uvedenu fiskalnu disciplinu i postignute rezultate tokom poslednje tri godine reformi. Sve ovo pokazuje da su sve preduzete mere, koje su često bile čak politički izuzetno nepopularne i od kojih mnoge nisu nailazile na punu podršku građana, bile opravdane, da su doprinele postizanju odličnih rezultata i da sada svi možemo biti izuzetno zadovoljni postignutim.

Naravno da ovo postignuto ne sme da nas uljuljka i da je tokom 2018. godine neophodno da maksimalno obratimo pažnju na održavanje postignute makroekonomske stabilnosti, nastavak primene mera fiskalne konsolidacije, kao i dalje smanjenje učešća javnog duga u BDP-u, koje je uspešno započeto prošle godine.

Ono što svi građani Srbije u 2018. godini očekuju od aktuelne Republičke vlade jeste još veći broj investicija, kako stranih tako i domaćih, još veći broj novootvorenih radnih mesta, nova povećanja penzija i zarada, ali za razliku od prakse bivšeg režima, povećanja koja će isključivo biti iz realnih izvora.

Ono što se može videti u ovom predlogu budžeta, a što me izuzetno raduje, jeste odgovorna politika Vlade prema resoru odbrane, prema Vojsci Srbije, a pre svega njenim pripadnicima, što je sušta suprotnost u odnosu na period vladavine bivšeg režima, koji se u javnosti zalagao da želi efikasnu, mobilnu i modernu armiju, a od prvog dana aktivno radio na njenom slabljenju, uništavanju brojnog arsenala naoružanja, istovremeno terajući u prinudnu penziju profesionalni i iskusni oficirski kadar u najboljim godinama, koji su najvećim delom činili heroji odbrane od NATO agresije.

Predlogom budžeta za potrebe Ministarstva odbrane tokom 2018. godine planirana sredstva su uvećana za 11,6 milijardi, čak 25% više nego prethodnih godina, tako da taj predlog sada iznosi oko 70,5 milijardi dinara. Tako planiran budžet ministarstva imaće socijalni i razvojni karakter, pošto je najveći deo od sredstava predviđen za podizanje standarda pripadnika Vojske Srbije kroz povećanje plata, potom za nastavak stambene izgradnje, a značajna sredstva su izdvojena i za nastavak opremanja Vojske Srbije, za održavanje i remont tehnike, ali i ulaganje u vojne objekte i oporavak namenske industrije.

Zarade svim profesionalnim vojnicima do čina majora, zaposlenima u Vojsci Srbije u narednoj 2018. godini biće uvećane za 10%, a svaki vojnik će u novu godinu ući sa novim kompletom uniformi i čizama. Za opremanje Vojske Srbije u narednoj budžetskoj godini opredeljen je iznos od 13,2 milijarde dinara, što je za devet milijardi dinara veći iznos nego ove godine, a ono što je takođe izuzetno bitno jeste činjenica da je za naučnoistraživačku delatnost opredeljeno više od jedne milijarde dinara. Usko vezano za pitanje standarda pripadnika vojske jeste izjava predsednika Srbije Aleksandra Vučića, koji je pre nekoliko dana najavio da će svi zaposleni u sektoru bezbednosti, što znači i u Vojsci Srbije, do kraja godina dobiti bonus u visini od 10.000 dinara, ali da će i ubuduće njihova primanja biti povećavana u kontinuitetu iz godine u godinu.

Na kraju ovog izlaganja, veliko mi je zadovoljstvo što mogu da konstatujem da je aktuelna Republička vlada nastavila da sprovodi politiku prethodne dve vlade, politiku koju je zacrtao sadašnji predsednik Srbije Aleksandar Vučić i što je još jednom pokazala koliko joj je stalo do svih građana Srbije, a naročito onih koji danonoćno brinu o našoj bezbednosti i sigurnosti i koliko joj je stalo da zahvaljujući tako snažnoj vojsci sačuva svoju samostalnost, nezavisnost, kao i politiku vojne neutralnosti. Hvala.

Druga sednica Drugog redovnog zasedanja , 25.10.2017.

Poštovana predsednice Skupštine, gospodine ministre sa saradnicima, kolege poslanici, danas se pred nama nalaze predlozi zakona o izmenama i dopunama tri sistemska zakona o predškolskom, osnovnom i srednjem obrazovanju i vaspitanju, koja proizlazi iz krovnog Zakona o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja koji smo nedavno usvojili, potom Predlog zakona o dualnom obrazovanju i tri međunarodna ugovora.

Slika jedne države jeste sistem obrazovanja. Kakav je sistem obrazovanja, takva je i sama država. Te, kao što se može i primetiti naša Vlada je u nameri unapređivanja reforme celokupnog obrazovnog sistema predložila zakone koje smo nedavno ovde usvojili, kao i predloge zakona koje ćemo usvojiti na ovoj sednici, čime se upotpunjuje pravni okvir za unapređenje sistema obrazovanja u Republici Srbiji i nastavlja započeti posao oporavka i reforme celokupnog društva.

U danu za glasanje poslanička grupa PS-NSS-USS, podržaće svaki od ovih predloga i to sa dobrim razlozima, zato što ovaj paket zakona predstavlja normativnu nadgradnju sistema obrazovanja i vaspitanja u Srbiji, zato što on sadrži čitav niz dobrih, konkretnih rešenja i zato što ovaj paket zakona predstavlja konkretan korak napred u implementaciji i usvojene strategije razvoja obrazovanja u Srbiji do 2020. godine.

U svom obraćanju ću se osvrnuti na Predlog zakona o dualnom obrazovanju, pošto sam siguran da će primena ovog zakona uneti novu snagu i energiju u postojeći sisteme obrazovanja i značajno uticati na smanjenje nezaposlenosti mladih ljudi, kao i na razvoj same privrede u Srbiji.

Zbog svega ovoga, dualno obrazovanje za budućnost Srbije je jedna od najvažnijih tema. Koncepcija dualnog obrazovanja je prilagođena vremenu, potrebama i uslovima u kojima se danas nalazi država Srbija, koristeći sva iskustva zemalja koje imaju razvijen sistem dualnog obrazovanja i kod kojih je ovaj sisteme obrazovanja dao odlične rezultate.

Kada govorimo o rezultatima zemalja u kojima je uvedeno dualno obrazovanje, moramo napomenuti da one imaju stopu nezaposlenosti mladih ispod 10%, dok je kod nas ta stopa dvostruko veća, te smo zbog toga i dužni da se ozbiljno posvetimo rešavanju ovog problema.

Istina, Vlada Republike Srbije u prethodnih pet godina svojom odgovornom politikom uspela je da smanji stopu nezaposlenosti sa 26% na 12%, ali i dalje postoji otvoren problem među mladima, pošto 62% mladih nema nikakvo radno iskustvo, dok njih 150.000 se niti školuje, niti radi.

Uz sve ovo navedeno, moramo napomenuti da u Srbiji danas postoje otvorena radna mesta za kvalifikovanu radnu snagu, pre svega u zanatsko tehničkim zanimanjima, na koja poslodavci ne mogu da zaposle odgovarajući kadar pošto on u Srbiji ne postoji. Zbog svega ovog, namera je da se kroz usvajanje ovog zakona i uvođenja dualnog obrazovanja, mladima stvore bolji uslovi za zapošljavanje, da njihovo znanje koje steknu kroz dualno školovanje bude praktično i brže primenljivo.

Dualni sistem je svojom primenom u drugim državama dokazao da je uspešan model obrazovanja koji pruža mogućnost mladima da imaju direktan kontakt i direktno uključivanje u svet rada.

Mi trenutno u Srbiji imamo situaciju da pojedini poslodavci ne mogu da dođu do potrebnih radnika sa srednjom stručnom spremom, a u većini slučajeva nemaju ni kapacitete, vlastite resurse, niti vremena za njihovu dodatnu obuku, što već niz godina ima za posledicu značajan broj nepopunjenih radnih mesta. U aktuelnoj ekonomskoj situaciji ova pojava nije zanemarljiva. Nezaposlenost utiče na rast siromaštva, posebno u segmentu populacije mladih, kao i na sve više opadajuću stopu nataliteta.

Tako da, uvođenje ovog inovativnog modela obrazovanja bi trebalo istovremeno da reši kako problem kompanija koji se tiče nedostatka kvalifikovane radne snage, tako i da utiče na značajno povećanje broja zaposlenih mladih ljudi, ali i da smanji troškove koje država izdvaja za stručno obrazovanje.

Ovaj model će mladima posle dugo godina pružiti šansu da odlučuju o svojoj budućnosti, da se odluče da li će se zaposliti u nekoj od kompanija gde su se školovali, da pokrenu svoj lični posao, ili nastave školovanje na nekom od fakulteta. Unapređenjem kvaliteta praktične nastave, koje se postiže dualnim obrazovanjem, odnosno učenjem kroz rad, stvoriće se i podsticati preduzetnički duh i samozapošljavanje, jer učenici će biti u prilici da u realnom radnom okruženju nauče mnogo toga što u školi ne uče, steći će razne veštine, biće u prilici da razvijaju preduzetnički duh i da se možda odluče i na pokretanje sopstvenog biznisa po završetku školovanja.

Pohvalno je to što će prilikom uključivanja poslodavaca u dualni sistem obrazovanja biti sagledane mogućnosti samih poslodavaca da realizuju nastavni plan i program, tj. podzakonskim aktima će biti propisani uslovi koje privredni subjekti moraju da ispune da bi imali pravo da obrazuju učenike, odnosno kojom delatnošću treba da se bave i koje materijalno-tehničke mogućnosti i uslove treba da ispunjavaju i, naravno, ono što je možda i najvažnije u svemu ovome, da ispunjavaju uslove u pogledu postojanja adekvatnog broja zaposlenih zaduženih za instruktorski rad sa učenicima.

To se dijametralno razlikuje od važećeg Zakona o srednjem obrazovanju i vaspitanju, koji uređuje samo praktičnu nastavu i profesionalnu praksu koju škola može da ostvaruje u saradnji sa privrednim društvima, ustanovama i drugim organizacijama, ili drugim pravnim licima, ali nisu precizirani uslovi pod kojim ta saradnja treba da se odvija, odnosno pod kojim uslovima se obavlja učenje kroz rad u realnom radnom okruženju.

Novina koju nam ovaj način obrazovanja donosi jeste upisna politika, koja garantuje da se svi polaznici u dualnom sistemu obučavaju za poslove koji su traženi na tržištu rada, tako da motivaciju za dualni sistem imaju i polaznici, ali i poslodavci.

Svi mi moramo biti svesni da već jednom moramo raskrstiti sa višedecenijskom praksom da radna mesta u proizvodnji i poslove zanatlija ne smatramo kao poniženje, već kao priliku da se mladi kvalitetno obuče za rad, da dobiju radno mesto, da počnu da pristojno zarađuju, da žive od sopstvenog rada i na taj način da postanu samostalni, da formiraju porodicu, dobiju potomstvo i žive životom dostojnog čoveka.

Sve ovo je razlog što su zanati i dalje veoma popularni u ekonomski najmoćnijim zemljama Evrope i svete i pružaju odlične mogućnosti zapošljavanja, otvaranja i ostvarivanja perspektive dodatnog obrazovanja, sticanja osećaja samostalnosti i brojne druge stvari koje u ovom trenutku nedostaju mladima u Srbiji.

Zbog svega ovog što sam naveo, i još mnogo razloga o kojima će tokom rasprave govoriti moje kolege iz poslaničkog kluba, mi ćemo u danu za glasanje podržati kako predlog ovog, tako i ostalih zakona. Hvala.

Prva sednica Drugog redovnog zasedanja , 04.10.2017.

Zahvaljujem.

Poštovani predsedavajući, gospodo ministri sa saradnicima, kolege narodni poslanici, danas su pred nama četiri bitna predloga zakona koji unose značajne promene i novine, pre svega, u oblasti javne uprave.

Kada govorimo o Predlogu zakona o Nacionalnoj akademiji za javnu upravu i Zakona o izmenama i dopunama Zakona o državnim službenicima, njihovim usvajanjem stvaramo uslove da se nastavi započeta reforma i reorganizacija sistema javne uprave.Postojećom Strategijom reforme javne uprave u Republici Srbiji predviđeno je uspostavljanje jedinstvenog sistema stručnog usavršavanja u okviru centralne nacionalne institucije za stručno usavršavanje, a na osnovu jedinstveno utvrđenog programa stručnog usavršavanja. Upravo ova Akademija je zamišljena kao ta centralna tj. krovna obrazovna institucija koja će raditi na stručnom usavršavanju zaposlenih u državnoj upravi.

Kada otpočne sa svojim radom, ona će imati ključnu ulogu u stručno usavršavanju službenika javne uprave, u planiranju i izboru kadrova, sistemu nagrađivanja i karijernog napredovanja, obukama zaposlenih. Akademija će biti samostalna, a njen rad će nadgledati Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave. Obuka službenika će biti obavljena u saradnji sa akreditovanim ustanovama i organizacijama uz mogućnost potpisivanja ugovora o saradnji sa vodećim svetskim univerzitetima, a na koji način će joj biti omogućeno da razmenjuje i unapređuje stečena znanja i iskustva.

Ključna promena koju će doneti osnivanje Akademije je stvaranje ambijenta za efikasno i profesionalno pružanje usluga građanima, privredi i transformacija rada javnih službenika uz servis za sve korisnike usluga, tako da ako službenici usvoje samo 50% onoga što će učiti na akademiji, javna uprava na lokalnom i republičkom nivou radiće na mnogo višem nivou.

Zadatak Akademije će biti da sve javne službenike obuči osnovnim veštinama i dodatnim znanjima. Pored toga, Akademija će raditi na razvijanju veština, komunikaciji liderskih veština zaposlenih u javnoj upravi, a sa ciljem da Srbija dobije bolje i efikasnije službenike sa puno više znanja i neophodnih veština.

Značajna novina je da se ovim zakonom prvi put uvodi obavezna edukacija za javne službenike na svim nivoima, od republičkog do lokalnog nivoa, kao i to što se obezbeđuju jednake mogućnosti za stručno usavršavanje svih zaposlenih u javnoj upravi i na taj način omogućava dalje unapređenje rada javne uprave. Po pitanju trenutnog stručnog usavršavanja postoji značajna razlika između stručnog usavršavanja službenika na republičkom i lokalnom nivou.

Istina - u Srbiji postoje određene jedinice lokalne samouprave koje ne zaostaju za republičkim nivoom u pogledu organizacije, funkcije stručnog usavršavanja, ali postoji određeni broj onih u kojima ova funkcija praktično ne postoji, tako da možemo konstatovati da u značajnom broju jedinica lokalne samouprave do sada nije postajao sistemski pristup u rešavanju pitanja njihovog stručnog usavršavanja i da upravo Nacionalna akademija za javnu upravu predstavlja rešenje za ovaj problem i put kojim ćemo našu javnu upravu učiniti efikasnijom i profesionalnijom.

Nacionalna akademija ne samo da će obavljati poslove obuke i stručnog usavršavanja, već će, što je izuzetno značajno, imati zadatak da obezbeđuje kontinuiranu stručnu podršku svim zaposlenima u javnoj upravi.

Drugi predlog zakona, tačnije Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o državnim službenicima, usko je vezan za prethodni Predlog zakona, pošto njim predlagač uvodi niz novih odredbi koje se odnose na stručno usavršavanje zaposlenih u državnoj upravi, vrste i načine sprovođenja usavršavanja.

Predlogom zakona se predviđa opšti program obuke pod kojim se podrazumeva obezbeđivanje podizanja nivoa znanja i veština za obavljanje poslova u državnim organima i on se sastoji iz dva dela - uvodnog programa odluke namenjenog službenicima koji prvi put zasnivaju radni odnos u državnom organu, kao i prilikom priprema službenika za polaganje državnog stručnog ispita i programu kontinuiranog stručnog usavršavanja državnih službenika u državnim organima, potom od programa obuke rukovodilaca koji ima za cilj usavršavanje državnih službenika koji se pripremaju ili se već nalaze na rukovodećim radnim mestima, dok se posebnim programom obuke priprema i sprovodi stručno usavršavanje državnih službenika i zaposlenih u pojedinim državnim organima u skladu sa specifičnim potrebama njihovog delokruga i nadležnosti.

Zakonom se propisuju obavezni elementi programa stručnog usavršavanja, dok će opšti program obuke i program obuke rukovodilaca za svaku godinu donositi Vlada na predlog Nacionalne akademije. Sve ovo nam govori da su Vlada i ministarstvo izuzetno odgovorno pristupili reformi javne uprave kao jednom od najvažnijih zadataka pošto samo jaka, jednoobrazna i efikasna državna uprava može da bude osposobljena da građanima, privrednim i drugim subjektima pruži visok kvalitet usluga. Građani od nas sa pravom očekuju da im obezbedimo da javne usluge budu boljeg kvaliteta i većeg obima, a da budu pružene u što manju utrošak vremena, ljudskih i materijalnih resursa.

Usvajanjem Predloga zakona o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju pojednostaviće komunikaciju državne uprave sa jedne i građane i privrede sa druge strane, omogućiće da elektronski dokumenti napokon u praksi imaju istu snagu tj. da budu priznati kao i papirni, a omogući će i različite nivoe identifikacije fizičkih i pravnih lica.

Pored navedenog Predloga zakona se na kvalitetniji način uređuju odredbe elektronskom potpisu, ali se uređuju i nove oblasti koje do sada za razliku od elektronskog potpisa nisu bile regulisane, kao što su elektronsko čuvanje, elektronska dostava i elektronski pečat bez kojih mnogi, pre svega sudski i upravni postupci do sada nisu mogli da se u potpunosti sprovode elektronskim putem.

U ovom trenutku kao što je ranije rečeno, više od 100 potpisa predviđeno neophodno korišćenje papirnog dokumenta kao jedinog priznatog značenja za sprovođenje nekog postupka, zaključenje novog pravnog posla i obezbeđenje dokaznog sredstva.

Ovaj zakon predstavlja prvi korak u unapređenju regulative elektronskog poslovanja, a najveći iskorak je upravo to što će se ovim zakonom i uvođenjem određenih usluga od poverenja omogućiti da dokazna i pravna snaga elektronskih dokumenata bude ista kao i kod papirnih dokumenata.

Usvajanjem ovog zakona stvara se osnova za uspostavljanje moderne elektronske uprave u Republici Srbiji, koja će građanima i privredi omogućiti brže i efikasnije usluge i jednostavniju komunikaciju sa državnim organima od kuće putem personalnog računara ili mobilnog telefona.

Elektronska uprava će biti značajno jeftinija od dosadašnje procedure sa papirnim dokumentima budući da se korišćenjem usluga od poverenja smanjuje vreme koje je potrebno za izvršenje određenih poslova i transakcija.

Poslovi će lakše moći da se obavljaju elektronski bez potrebe odlaska na šaltere u određene institucije i bez fizičkog kontakta čime se štede materijalni resursi i vreme koje je potrebno u klasičnom poslovanju.

Osim što se zakonom obezbeđuje lakši i sigurniji pristup uslugama organa javne vlasti i drugih subjekata, koje se pružaju elektronskim putem, obezbeđuje se i dodatna fleksibilnost po pitanju identifikacije pojedinca u obavljanju elektronskih transakcija.

Istina, elektronski potpis se primenjuje danas, ali on se nalazi na kartici, zahteva poseban čitač i softver, što otežava njegovu primenu, a što se novim Predlogom zakona menja.

Kako bi ovaj zakon što pre u potpunosti zaživeo u praksi, svi nadležni državni organi će morati raditi na uspostavljanju poverenja kod građana, pošto trenutno među samim građanima postoji određena doza neverice u verodostojnost elektronskih dokumenata.

Kako bi to poverenje građana bilo što veće i samim zakonom se uvode novi instrumenti koji će doprineti većoj garanciji sigurnosti tih elektronskih dokumenata.

U skladu sa unapred rečenim poslanička grupa PS-NSS-USS će u Danu za glasanje podržati sve predloge zakona. Hvala.

Imovinska karta

(Bački Jarak, 01.07.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 95000.00 RSD 03.06.2016 -
Pomoćnik gradonačelnika Grad Novi Sad Grad Mesečno 96214.00 03.01.2013 - 02.06.2016.
Poslednji put ažurirano: 28.02.2017, 09:15